Privatchaufförer mest hela dan...

Blev hämtad av Nettan på morgonen då hon ville ha shoppingsällskap på Coop samt lämna Janes ridkläder. Handlade mat till kvällens grillning då mina syskon med familjer sluter upp för att äntligen resa poolen.

Kom hem vid straxt före tio, superskönt att handla på morgonen !

Mamma och pappa kom och hämtade mig vid elva då jag skulle kolla på en bil i Åkersberga. Sedan blev det lunch på "Donken" i Hägernäs, Cesarsalld med kyckling ! Sedan hann  vi med Granngården, en snabbfika hos mor och far medans mamma hängde tvätt och packade en kylväska till kvällen hos oss och en sväng till Åkersberga för att sedan landa hemma igen vid fyra.
 
Där väntade Linn, Jane och Jeff på att sätta igång med ridningen. När jag hjälpt dem iväg, ansade jag köttet till grillningen och la det i marinad. Sedan förberedde jag ingredienser till potatissalladen, bestående av färsk potatis från Mallis samt färsk sparris mm. Straxt efter fem kom de kära släktingarna. God mat och samvaro blev det tills det var dags för poolbygget vid åtta.


image265

Ungdomarna grillade marshmallows till efterrätt !

image266

Hur gör vi nu ?

image267

Tur att vi var så många

image268

The chearleaders...

image269

Hur ska dom komma ur se´n ?

Tack alla underbara för hjälpen, var och en på sitt sätt.

Love you

T.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för en trevlig dag och kväll. Bra bilder från poolbygget.
Puss och kram.

2008-05-10 @ 22:54:55
Postat av: Lina

Lyckospark till Jeff & Ross!

2008-05-10 @ 22:56:23
URL: http://linahallberg.blogg.se
Postat av: Nettan

Det var kul och gick ju bra trotts alla kockar:-)
Tack för en trevlig morgon och kväll!
Kram N

2008-05-11 @ 00:14:26
URL: http://abvl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0