Helgrapport mm.

Halloj!

Todd vann sin match i Norrtälje och spelar semifinal ikväll  klockan åtta. Jeff´s kurs gick bra, Rosse var pigg som bara den, men Jeff är van, och alla åtta shettisar som gick "jobbet" ihop klarade deras små jockeys av att starta själva hur prydligt som helst.

I morse gick alla barn upp före Kenta och mig, hör och häpna... och hann med skolbussen. En mycket bra start på denna vecka alltså. Jag  har varit ute och fixat stall och "åkt" på hundpromenad. Tagit bort lite löv och gräshögar till Mindys förtjusning. Fixat lite tvätt och det tråkigaste av allt, dammsugat.

Ringde till Carro för att "muntra" upp mig lite efter städet. Hon har nu frysen full av bröd och matlådor, källaren är städad, barnvagnen har kommit och hon har sytt små lakan och örngott till vaggan. Idag skulle hon ta itu med biltvätt...

Till föreningen för onödigt vetande:
Idag har vi ägt vårt hus i nitton år, skiit vart tog dom åren vägen ?

Alla dessa dagar som kom och gick...
... inte visste jag att det var livet.





Todd peppar sig själv.


Kommentarer
Postat av: Nettan

19 år! Wow...

Såg de gråa i hårbotten i morse när jag tittade noga, så jag struntade i att göra det och gick där i från;-)



Staffan kommer och hämtar Jane nu. Hon kommer bli så glad när jag påminner om läxa och dagens guldstjärneuppgift som hon lovat göra;-)



Kram SIL

2008-11-10 @ 19:06:06
URL: http://abvl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0