Tisdag 4/11

Hallojsan!

In a better mood today !

Har varit och jobbat idag, det blev lite fakturering och bokföring sedan tittade jag över släktföreningens adress och medlemslistor. "Chefen" har bokat tid för härlig fotvård åt mig i december. Imorgon skall vi ta en shoppingrunda och fixa lite nytt kontorsmaterial.

Väntar på Jeff & Kungen som är ute i mörkret på ridtur, naturligtvis med reflextäcke, reflexhjälmöverdrag, benreflexer, reflexväst, tygelreflex samt pannlampa. Mycket reflexer e´re...

Imorgon är det ju ridlektion och då är det ju ialla fall belyst.
Nu kom Linn hem från skolan, hör jag. Kenta har varit ute med hundarna mycket och länge idag. Mindy orkade inte ens hänga med ner till stallet nu för att "hjälpa" till att mocka som hon brukar.

Todd har fysträning med kostföreläsning ikväll så tennisracketerna fick stanna hemma. Blir nog pankis till middag idag.



Kommentarer
Postat av: Maggan

Du har i alla fall en bra "Chef". Inte gör min så.

Ha det bra.

2008-11-04 @ 17:26:23
Postat av: Nettan

Ha! Underbart, min chef är också så där snäll och bokar fotvård... eh fast det är ju jag som är min chef;-)



Jaaa lunch är ju trevlig:-)



Kram SIL



PS bra att det är bättre idag. Sanna har fått komma hem nu i alla fall.

2008-11-04 @ 19:07:32
URL: http://abvl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0