Tolkning mm

Har varit riktigt duglig idag om jag får säga det själv, Jeff och jag åkte och handlade på förmiddagen till hans släktkalas imorgon, stannade till vid ridskolan och meddelade att Jeffs lektionsridning är slut för i år. Torkat golv i hall, badrum, arbetsrum och Jeffs rum. Fixat stallet. Förberett kyckling till pastasallad, bakat kladdkaka och hjälpt Jeff och Todd att förbereda tolkningsproceduren. Nu sitter jag här med en kopp "fulkaffe".
Kram på Er !



Tyvärr var mästerfotografen inte till hands
men Ni får hålla till godo med denna bild
från dagens övningar, fotad med min lilla kamera.

Kommentarer
Postat av: Lina

Det där gillade väl Rosse!

2008-11-22 @ 19:28:58
URL: http://linahallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0