Fredag 17/10

Kenta och jag var på utvecklingssamtal med Todd i skolan på morgonen, allt verkar som vanligt, strålande. Han är så duktig, vår stora kille. Kan ju vara svårt att kombinera så mycket träning som han har med skolarbetet, men det verkar inte vara några problem.

Sedan hem och lämnade av Kenta för att sedan åka vidare på ärenden i Täby Centrum. Fick med mig bror och svägerska, trevligt. Hade sett någon snygg Hood/tunika tröja på Åhlens för ett tag sedan, men den fanns naturligtvis inte i min storlek. Så då blev jag sur, det är alltid så där när jag väl bestämt mig för att köpa något till mig själv... Postade ett rek också, fick leta ett tag innan jag hittade "Posten", den låg i Meny affären. Stannade till på Granngården för att köpa hundmat och några ben till Mindy.

Nu väntar jag på min lilla älskling, Jeff, som skall komma med skolbussen.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej!



Jag simtränade 6 dgr/vecka på högstadiet och hade aldrig några problem med att lära i skolan. Betygen var fina. När jag slutade simma fick jag börja "plugga" för att hålla samma betyg, innan dess behövde jag bara "läsa".



Slutsats, alla barn borde idrotta och var fysiskt aktiva, då verkar hjärnan bli betygligt mer mottaglig även för lärande!



Vet inte om min slutsats håller, men jag tror i varje fall på den...



Ha en skön helg!

2008-10-17 @ 15:08:02
URL: http://linahallberg.blogg.se/
Postat av: Nettan

Tack för idag, det var trevligt, får vi göra lite oftare:-)



Nu har Chewie träffat Sally också. Han blev nog lite trött för han sover som en snarkobert just nu. Hon snodde hans ben hela tiden och han bara lät henne ta det fast han stod och trånade efter det sen.



Kram SIL

2008-10-17 @ 23:04:21
URL: http://abvl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0