Hos veterinären

Mindy var jätteduktig hos vet, han fick klämma och känna och gå igenom hela hunden utan protester från henne. Inte sa hon något när hon fick sprutan heller. Kräktes lite i bilen på vägen dit för matte var en virrpanna och hittade helt plötsligt inte riktigt dit, dom har ju byggt så mycket nya rondeller längs den vägen... Till slut kom vi fram tio minuter sent, så då fick vi sitta utanför och vänta en stund för en katt som hade tid efter oss var där i god tid.

När vi kommit hem åt jag ugnspannkaka som jag fixat innan jag åkte för jag hann ju inte äta före besöket, kall och god...

Hämtade Jeff vid skolan och hade fixat mellis till honom som han fick äta i bilen på vägen till Rimbo. Fick tyvärr ställa bilen en låång bit ifrån marknaden. Så det blev till att luta sig på käppen och gå. Har ju problem att går långt i vanliga fall men nu är jag ju stel också och har ont efter fallet. Men vad gör man inte för de små liven ? Efter ett evigt traskande på marknaden hittade Jeff till slut sin Chelsea tröja. När vi äntligen kom tillbaka till bilen smaskandes på varsin seg rem blev det precis lagom att vi hann hem till fotbollsträningen där Jeff invigde ny tröja, shorts och skor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0