Klubbmästare !

Det gick väldigt bra idag på ponnygaloppen. Team JR ledde från start till mål, och Jane kom trea med sin sköthäst Kevin. Blåst och regn hela eftermiddagen, men vad gör det när man kommer hem med en segerpokal. Rosse skötte sig som vanligt utmärkt och jag tycker han är piggare nu på hösten än i somras. Jeff är överlycklig och har pysslat om och snackat med sin lilla kompis lite extra. Jag hoppas på bilder senare för snälla Linn var med och fotade. Nu har vi käkat spagetti med skinksås och spenat.

Man kan läsa referat här om man vill:

Skandinavisk Galopp

Nej, nu ska jag göra mig iordning och ta in hästarna sedan bär det av till Åkersberga med Todd.

Kommentarer
Postat av: Lina

STORT GRATTIS TILL TEAM JR! Så gullig Jeff är som är så mån om sin vän.

Grattis även till Jane, jätteduktigt!

2008-10-26 @ 18:38:04
URL: http://linahallberg.blogg.se/
Postat av: Maggan

Grattis Jeff till KM-segern.

Maggan :D

2008-10-27 @ 06:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0