Pälsmössor, av !

När jag hästat och spelat  med Jeff en stund i morse åkte hundtrimmern fram. Först blev Jeff  friserad och fin sedan var det Moas tur... Hela tvättstugan var full med hår ! Skjutsade Todd till Näsbypark för han skulle jobba där ett tag. Sedan blev det stallet och ridtur för Jeff medan jag fixade hästmat  och mock. När det var klart åkte Kenta och jag och hämtade Caroline i Vällingby för vidare färd mot  S:t Göran och farmor. Det var kul och träffa Sonja och jag tror hon blev lite upplivad och glad över besöket. Väldigt fint sjukhem hon bor på. 

Kenta och jag släppte av Carro vid T-banan och for vidare mot Näsbypark för att  hämta Todd som hade klipptid halv fem i Vallentuna. Jeff stack under tiden över till Jane med bästa benrangelmunderingen, de skulle Trick or Treata i Angarn. Nu har  vi här hemma ätit middag  och "Skeleton" skulle få äta på Albyvägen, skall  väl hämta honom snart.

I alla fall blev de tre nyfrissade väldigt tjusiga !   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0