Söndagen 12/10

Mycket den här dagen.
 
Kenta åkte till Hässelby för att springa just Hässelbyloppet, 1 mil, det gick bra, fick placeing 308 av 1227 med tiden 45.27, inte illa av en "gammal" man.

Jeff, Linn, Ross och jag åkte till Hägerneholm på Globenträning för showekipagen. Det gick jättebra, Rosse är så söt, tycker allt är så skoj. Linn åkte vidare till Globen för att köpa biljetter till Idol-finalen i december. Hon fick en bra biljett, längst fram. Vi övriga skyndade oss hem, där vi lastade av och kopplade ifrån transporten illa kvickt för Todd och jag skulle vidare till Sollentuna där han hade match halv tre. Jeff fick fixa med ponny och lasta ur trailern.

Todds match gick jättebra, seger med 6-1, 6-1. Jag fick en bra sittplats där jag kunde kolla på Todd i ena vinkeln och på TV´n och Stockholm Open finalen i den andra. Kenta kom förbi en stund efter sitt lopp och kollade en stund, men åkte sedan hem till den härliga duschen. Todd och jag åkte nya vägen till Sollentuna, den var ju perfekt, raka spåret.

Hungriga som vi var när vi kom hem åt vi resterna av pizzan. Todd hade ju sovit ganska dåligt på natten med övernattande gäster men var ovanligt pigg så han åkte till Näsbypark på kvällen och tränade med Anton en dryg timme. Tröttheten kommer väl i veckan med träning, tre prov och ny match på onsdag kväll kl 19.00.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Fullt ös medvetslös. Hade lite lugnare i helgen än vad det brukar vara:-)



Kram SIL

2008-10-13 @ 09:14:20
URL: http://abvl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0