Torsdag 2/10

Kära läsare...

Idag är insidan på mitt ben nästan svart (stället som tog emot smällen när jag föll). Är fortfarande stel men har lovat Jeff en tur till Rimbo Marknad för att kolla på fotbollströjor. Sedan är det första gången för inomhusträningen på fotbollen kl 16.30 så det måste vi vara hemma till. Jeff´s fötter har växt så det knakar i sommar så Kenta var iväg igår kväll och köpte nya inomhusdojor till honom (st 37 redan). Mindy skall jag åka och vaccinera ikväll halv åtta. Kungen "laddar" idag, alltså bara hagmotion. Morötterna som jag köper varannan vecka till pållarna har börjat komma och de är jättefina, blir nog en och annan till matlagningen också.

Ha det gött !

Kommentarer
Postat av: Nettan

16.30 börjar det! Stackars ditt ben, jag såg ju hur ruskigt det såg ut igår när du stod och "moonade" vid stallet;-)



Ses i kväll!

Kram SIL

2008-10-02 @ 13:40:07
URL: http://abvl.blogg.se/
Postat av: Tessan till Nettan

javisst, har lite svårt med siffrorna ibland...

2008-10-02 @ 17:37:09
Postat av: Nettan

och inte sågs vi heller;-)

2008-10-02 @ 19:25:31
URL: http://abvl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0