Åby Stora Pris 2008

Vad säger man ?





V Ä R L D S K L A S S !

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fantastiskt, vilken spänning.

Kram

2008-09-22 @ 10:12:04
Postat av: Ia Rask

Hallå, trodde inte du var för trav. Vilket är min största hobby, förutom hundar, böcker, här i livet. Går allt bra, även för Sally? Är nu valplös, vilket inte känns så skönt som jag trodde, suck, många kramar Ia

2008-09-22 @ 17:33:02
Postat av: Tessan till Ia

Aaa, det är mest min man som är travfantast men jag får hänga med på ett hörn eftersom jag är "hästtjej", så man lär sig ju ett och annat. Allt är bra med Sally och Mindy. Sally var här idag igen och lekte med Mindy.



Kram Tessan

2008-09-22 @ 20:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0