Onsdag 10/9

Denna vecka är jag ledig, för jag tror att en vecka på hemmaplan är ett bra sätt för valpen och oss att rota sig och hitta vår vardag. (Stackars pappa)

Igår körde jag och Jeff Rossman på våra fina travvägar som ligger en knapp kilometer hemmifrån. Har öppnat upp en liten snutt på ängen för jag tyckte det bara var ogräs i vinterhagen men med allt detta regnade sätter det sina "spår" direkt på magomfånget. Idag är det ridlektion sedan fotbollsmatch efter. Det är tur att Jeff har en "stor" stab runt sig.

Den där fina sensommaren som skulle komma lyser ialla fall här med sin frånvaro.

Inatt sov Mindy i sin säng utan ett ljud hela natten hon fick ju komma om hon ville men jag tror hon gillar sin säng mer och mer. Kan ju erkänna att jag tycker det är mysigt att ha henne i sängen men det är ju bättre om hon vill sova själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0