Sovmorgon

Hörde att Linn var inne och fixade vid sex-sju tiden, men sedan somnade jag om, vaknade med ett ryck kl 8.30 ! Det är nog rekord för mig denna höst. Skyndade mig ut till hungriga pållar, passade på att borsta Moas öron lite medan jag väntade på att "herrarna" skulle mumsa upp kraftfodret.  Släppte ut dem, sedan in och mata Mindy, Moa får förstås smaka lite, den gamla "damen" har nog gått upp ett kilo minst sedan valpen kom hem...

Frukost med grabbarna som är lediga idag, sedan skruvade jag ner Linns gamla sängstomme för det ska bli pingisrum av hennes gamla "kammare". Jeff stack ut och red på förmiddagen då han ska han en kompis här hemma på eftermiddagen. Kenta och Todd är nu och hämtar mopparna som varit på lagning och service. Todds förarbevis är inbetalat och klart så nu är det fritt fram för Todd på vägarna, ska bli så skönt att inte behöva skjutsa honom i samma utsträckning som förut. Var rädd om dig Todd !

Blev så sugen när jag läste Nettans blogg, så nu ska jag nog försöka få till en äppelpaj med vaniljsås, smaskens ! Sedan skall jag baka något till fotbollen då det ska vara lite lördagsavslutning för säsongen där imorgon.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Äppelpaj är mums. Jane har försvunnit upp till stallet, ska nog gå upp jag med och försöka göra mig skulldfri, eller i alla fall minska på den.



Vi ses i morgon x 3 då:-)



Kram SIL

2008-09-26 @ 14:46:53
URL: http://abvl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0