Ur en valps synvinkel

Idag har varit en jobbig förmiddag. Fick åka med matte och Moa till Arninge. Moa är väl inte världens bästa att åka bil med, men jag låg ialla fall lugnt och stilla i bakluckan där matte bäddat åt oss med mjuka dynor. Matte sparang snabbt in och ut i tre affärer och kollade till oss varje gång, mig gjorde det nog detsamma men Moa uppskattade omtanken...
När vi kom hem packade matte upp medan jag åt lite lunch. Sedan måste vi ju mocka i stallet, jag och Moa sitter mest utanför. Sedan fick jag sitta innanför mattes tröja när hon skulle ta en tur med elmoppen för att rasta Moa och kolla till hästarna. Jag tyckte nog det var lite läskigt men visade ingenting. Blev blöt på huvudet som stack upp för det regnade. Sedan gick vi in och jag e´så trött, så trött...



Godnatt sa Mindy !

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi,Sally och jag har inte så vådliga aktiviteter för oss. Hon var dock ute med mig och röjde en stund i trädgården. Hon snosade runt överallt runt mig och skuttade glatt. Somnade sedan som en stock efter utflykten.

Kram

2008-09-09 @ 14:56:56
Postat av: Nettan

Mysigt:) Och nerbäddad är hon också.



Kommer gärna förbi någon dag, kanske torsdag?



Kram SIL

2008-09-09 @ 15:21:07
URL: http://abvl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0