2009-04-07

Godmorgon!

Min lilla löptik väckte mig imorse och tyckte väl verkligen det var dags att gå upp så hon fick gå ut och kissa. Ser ut att bli en strålande dag.  Igår var Tobbe här med ett stort lass ved, jättefin, så nu finns det ytterligare en sysselsättning här. Det blir toppen till vintern. Kenta har ju börjat jobba med altanen runt poolen med grus och reglar, det kommer bli så fint !

Idag skall Jeff ha träningstävling i tennis nere i Karbyhallen från kl 10-16, så jag skall strax grädda pannkakor som han kan ha med i matsäcken, får fixa det innan jobbet. Todd var snäll och åkte ner med moppen till affären igår kväll och köpte lite tillbehör till matsäcken.

Någon kväll skall vi hyra den senaste Bondfilmen har jag lovat barnen. Sedan måste jag fixa med påskgodis, de flesta affärer har ju smågodiset lite billigare denna vecka. Todd sticker ju till SM i Göteborg på fredagmorgon så jag får väl fråga om Påskharen kan komma lite tidigare till honom...


Kommentarer
Postat av: Carro

Ja, nu har ni en rejäl dos kroppsarbete framför er gällandes veden...;)



Jag ska köpa påkgodis i Hummelsta! Vi ska ju ändå till Kopparbrg på torsdag så då passerar vi godisfabriken...mums...färskt och drivor av olika sorter!



Ha en underbar dag i solen och krama alla från mig!

2009-04-07 @ 08:08:26
URL: http://crudis.blogg.se/crudisblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0