2009-04-17

Fredag, hela ordet känns bra i munnen...

Hämtade Todd vid Centralen igår eftermiddag, typiskt nog hade det vara en trafikolycka på Centralbron så det tog ganska lång tid att komma fram...  hatar Sveavägen med alla sina rödlysen ! Hemmåt gick det betydligt snabbare fast det var mitt i rusningstrafiken.

Körde Rosse igår, det blev inte varmare än +8 grader med blåst så det kändes som nollgradigt. Tog Körlinge-Ekeby-Svista rundan och vi var ute en dryg timme, Moa fick följa med men Mindy var hemma och sov.

Idag börjar solen tränga igenom de grå molnen lite lätt så man kan ju hoppas på varmare ute.
 
Imorgon skall Team JR vad med i en hoppklass på Veda, de startar som nummer två så det gäller att vara där i god tid för att hinna anmäla, gå banan och värma upp utan stress. Hoppas på att Linn vill hänga på hon är så duktig med Jeff. Vi blir ju inte borta så länge då det bara är en klass och nästgårds..

Nu kom Kenta och berättade att han planterat gurkor också, jag hoppas på Tzatsiki till sommarn !

Har fått en fikainbjudan av Svägerskan som jag tänker anta idag.

Ikväll blir det nog äntligen grillning, hamburgare vill killarna, Linn och jag tar nog något annat. Sedan blir det middag tillsammans i uterummet, första gången på en hel vecka !


Kommentarer
Postat av: Marie

Skönt att ha Todd hemma igen kan jag tro.

Vi håller tummarna för hoppningen imorgon. Hade jag inte jobbat hela helgen så hade det varit en mysig utflykt att komma och titta på er<3

Drick ett glas vin åt mig oxå...

Att äta ihop hela familjen hör till livets plussidor och med dig som kock måste det bara vara en guldstund. Trevlig helg.

2009-04-17 @ 14:57:23
URL: http://www.kennelceciklas.se
Postat av: Nettan

Tack för idag, alltid trevlig med en utflykt och att rymma från arbetet:-)



Kram SIL

2009-04-17 @ 17:27:56
URL: http://abvl.blogg.se/
Postat av: Lina

Lycka till i morgon!

2009-04-17 @ 19:09:19
URL: http://linahallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0