2009-04-19

Kallt men sol.

På kvällen igår åkte vi hem på middag till familjen i Solna för att fira 17-åringen. Som vanligt mycket gott att äta och dricka. Trevlig kväll med massa prat, skoj och spel. Kom inte hem förrän strax efter midnatt. Tack för en trevlig stund !

Fick i alla fall sovmorgon till kl sex imorse... Gick upp och fodrade hästar, tog en morgonpromenad med hundarna, fixade och vek tvätt, diskade det som var handdisk, badade i mitt härliga badkar, drack tea, städade och tvättade kattlådan, tömde papperskorgar på övervången, utfodrade hundarna, åkte och handlade mjölk som var slut. Ja, jag har hunnit med en hel del i arla morgonstund tycker jag. Hyrde även en film som jag lovat Jeff att vi skulle gjort på påsklovet.. Quantum of Solace, ska kolla på den med Jeff under dagen.
 
Annars är det inget speciellt inbokat idag, får se om vi skall inhandla material till staketet runt poolen idag, de har extrapris på ett som vi tycker är snyggt. Hoppas på att solen skall värma lite mer idag än igår så man kan vara ute utan att frysa häcken av sig.

Tonåringarna tar väl en lååååång sovmorgon kan jag tro...

Kommentarer
Postat av: Nettan

Herregud vad effektiv du varit! Och jag sov... till 20 över 10! Har ätit frukost, det är vad jag hunnit idag. Fast det var rätt skönt efter tidigare helgers tidiga mornar.



Kram tröttSILen

2009-04-19 @ 12:07:41
URL: http://abvl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0