14:e december

- 5 grader och ett tunt lager med snö.

Jeff har fullt upp denna eftermiddag, sista måndagsträningen för tennisen denna termin och nu är det fotbollsträning i Brottby. Håller på att fixa kyckling, ris och currysås till middag. Linn har kommit hem från skolan men Todd har träning. Känner på mig att det blir riktigt kallt i natt.

Mindy älskar snön, kastar sig ner för att rulla, överallt!

Igår var vi (jag, Linn och Jeff) på Täby Galopp och kollade på Charity Racet, det var kul att se och mycket publik också för ovanlighetens skull. Vi valde varsin häst att spela plats på (jag tog en extra som inte placerade sig) och de kom alla tre in på plats (etta, tvåa och trea). Sedan åkte vi hem och lämnade Linn och fixade stallet. Jeff och jag åkte till Ridskolan för att titta på Luciatåget som Jane var med i.

Kenta, jag, Jeff och Todd avslutade kvällen med glögg och en plumpomgång, stackars Linn, satt som vanligt och pluggade.

Snart är det Jullov !



Kommentarer
Postat av: Myran & Matte

Passa på att njuta! Vi hade också vacker snö imorse som ganska omgående övergick i typiskt väder för västra sverige - REGN!!!!

2009-12-15 @ 18:59:19
URL: http://www.myrancardigan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0