Nyårsafton



- 8 grader

Fick ju en ny "bloggkamera" av Kenta i julklapp och den hämtade han igår, det är en Canon Power Shot SX200 IS, blå jättefin. Provade den sent igår kväll på Mindy då batteriet var färdigladdat.

Efter födelsedagsfirande men sång, tårta och paket åkte jag till Enköping för att hämta ett lass hösilage, där var det -18 grader mitt på dagen, brr.. På vägen hem fick jag punktering på släpet, då är det bara så underbart att man har en boogie! Kenta stackarn fick ägna en del av födelsedagen med att lassa hö. Till middag blev det Tacos, Jeffs första ordentliga måltid efter magsjukan.

Om ingen mer insjuknar skall vi fira Nyår med Syster i Solna, där ser man många fina fyrverkerier till skillnad mot här på landet, men det är bra så djuren får det lugnt och skönt.

Ett Gott Nytt År vill jag önska alla !


Mindy undrar varför hon blir störd i skönhetssömnen


Kommentarer
Postat av: Lina

Ett riktigt gott nytt år till er alla!



Igår satt jag faktiskt och kikade runt på de blogginläggen jag gjorde i samband med att vi fick kontakt om Rosse och att jag på prov körde upp honom till er. Jag är så glad att magkänslan om er stämde så väl!

2009-12-31 @ 10:20:15
Postat av: Musses matte & husse

Gott nytt år på er!

2009-12-31 @ 10:22:18
Postat av: Maggan

GOTT NYTT ÅR till er alla.

2009-12-31 @ 12:03:04
Postat av: Lotta

Om jag inte har förstått fel så är min Daisy helsyster med din Mindy, och min Prinsen är halvbror till henne. I vilket fall som helst är de vansinnigt lika allihop. :)



Gott nytt år!

2010-01-07 @ 19:05:04
URL: http://corken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0