Bakning

Fick ett ryck och gjorde två kakor idag, en saffranskaka och en fyriskaka. Goda båda två men jag gillar nog den med äpple bäst...

Skulle titta på Anja i störtlopps VM, men jag börjar tycka att hon borde gjort en "Stefan Holm" :

Det är bättre att folk undrar varför man slutar, istället för att folk frågar varför man inte slutar...

Var ute på en kall härlig och solig promenad med hundarna i förmiddags. Nu är Jeff på tennis och Kenta tittar på honom för att sedan skjutsa Todd till hans tennis då det är tajt med tiden på måndagar för honom, slutar 16.20 då. För att sedan åka direkt tillbaka till Karby tennis där Jeffs träning slutar 17.00, för att skjutsa hem honom.  Det skall bli skönt när vi har två bilar igen. Jag skall strax ut och fixa stallet, skall fundera ut någon middag också.


Kommentarer
Postat av: Carro!

Hallå sköna böna!!!



Nuuu ser jag din nya blogg design igen!

Glömde bort att kolla på Anja, lika bra det verkar det som..jag har ingen aning om vad som hände, ska kolla text TV.

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!!!

2009-02-09 @ 21:22:19
URL: http://crudis.blogg.se/crudisblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0