Jobbe´

Matte, det står faktiskt en halväten semla på diskbänken, den är väl ändå till mig ?

Aaa, det blev inte lika tidigt som igår ialla fall. Försöker väcka barnen som måste ta skolbussen idag då jag skall till jobbet. Jeff red Rosse travbanerundan igår. Jeff har fått beröm av travtränaren där för att han klarar av Rosse så bra och har ordning på honom när han möter de stora travarna, känns ju bra med tanke på att det egentligen är privat mark där. Kenta mötte upp dem i skogen, för ridningen blev inte förrän vid femtiden och då hade det ju blivit mörkt. Jag fixade stallet under tiden. Blev alldeles matt, då kom jag på att jag inte ätit någon lunch, smart Tessan. Det blev ialla fall Tortellini till middag (hundmat som Linn kallar den med kött i), gott med ädelostsås. Semlorna blev stora, goda och alldeles för mäktiga... bakade ju förresten kanelbullar också när jag ändå var i farten.


Kommentarer
Postat av: Lina

Så skönt att Jeff & Ross sköter sig så fint på travbanan. Rosse är ju uppvuxen i ett travstall och jag tror att det är fem tävlingssäsonger han gjort som ponnytravare. Gissar att han känner sig ganska "hemma" när travarna rusar förbi. Dessutom har han nu ansvaret för sin Jeff. Ross är INTE ponnyn som sviker sina vänner! Har man honom som vän har man en mycket trogen sådan!

2009-01-28 @ 07:39:26
URL: http://linahallberg.blogg.se/
Postat av: Nettan

Vad du står i med ditt bakande:-) Fast glömma att äta lunch är kanske inte så bra, fast det har jag också lyckats med då och då...



Jobba på och hälsa mor & far.

Kram

2009-01-28 @ 08:19:38
URL: http://abvl.blogg.se/
Postat av: Mamma

Åh,men lite lunch fick du ju här. Tack för trevlig julklappsfilm, Den var absolut sevärd. Läste om hundträffen, lördagen kan ju gå ann men inte övernattning.

Kram från oss.

2009-01-28 @ 22:33:03
Postat av: Nettan

Busiga lilla Rosse som agerade gunghäst igår. Hihi. Fast de verkade ha kul både Jeff & Rosse och Jane & Kevin. Hoppas det gick bra för stackars Louise med knät bara.



Ses på lördag.

P & K

Sil

2009-01-29 @ 11:30:17
URL: http://abvl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0