Måndag 5/1

- 10 grader och sol.

Det blev inga skridskor igår, för kallt ! Jeff tog en promenad med Rosse istället för att rida så han kunde hålla värmen bättre, det blev en trekilometers runda med skritt och trav. Todd jobbade i Näsbypark och åkte sedan med kompisen Anton hem. Innan han åkte tog han en koppelpromenad med Mindy till travstallet, så nyttigt för henne att träna med koppel. Linn blev väckt tidigt, runt tio, av ett telefonsamtal från en kompis. De tillbringade dagen tillsammans i den "stora staden" och shoppade på rean. Jag höll mig inomhus så mycket som möjligt då utetempen skönk ner mot -16 grader, brrr. Blev mest sittande framför datorn och ett par filmer hann jag oxå med...

Tog med mig kameran ut på hundpromenaden idag, men den var nog lite felinställd, för kall eller också var det skit bakom spakarna... Synd för det var så fint därute i vinterlandskapet.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0