Lördag 4/7

Ännu en underbar sommardag!

Igår var Musse superduktig, Jeff red ca 1 km, tränade röstkommandon, halt och smack, verkade som om Musse lyssnade på honom, Linn och Kenta ledde på var sin sida och jag körde före med elmoppen och Rosse.

Jeff red till Ridskolan med Kungen, Linn, jag och Mindy åkte dit för att hjälpa honom med lite hoppträning. Det gick superbra, verkade som om Rosse tyckte det var alldeles för länge sedan de hoppade! Duktiga Linn var tränare och Jane och några andra gulliga stalltjejer var bussiga och hjälpte till med hinderbanan. Fick koppla Mindy för hon ville springa efter så fort de fattade galopp.

Idag skall Linn och Jeff gå på bio, så jag skall skjutsa dem till Täby. Jag behöver åka till Hööks för vi behöver en kortare sadelgjord till Musse än dem vi haft till Rain och Britta, får se om jag tar det idag.

Sedan är de förberedelser och packning till morgondagens hopptävling som gäller.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Duktiga Jeff. Och Linn är toppenhjälp för mig också:-)



Kram och tack för tipset om Depeche, jag undrar bara om jag lyckades missa dem i alla fall.:-(

2009-07-04 @ 12:22:34
URL: http://abvl.blogg.se/
Postat av: Mia & Markus (matte & husse Musse)

Åh, vad duktiga ni är med Musse! Kul att han sköter sig.

2009-07-04 @ 14:49:06
Postat av: Myran & Matte

Så skönt att det funkar så bra med snygge Musse.

Han har verkligen DET...

2009-07-04 @ 15:19:56
URL: http://www.myrancardigan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0