Lördagsmorgon

Sol med moln och lite blåst idag.

Har dålig inspiration att skriva....

Todd börar sin turnering i Västervik på måndag.

Vi har fått riva ut halva köket under diskbänken pga av en läcka och allt trä och isolering måste bytas ut.. Precis som om Kenta inte har fullt upp med allt ändå.

Todd, Jeff, jag, Rosse och hundarna tog en mysig tur till Issjön igår. Mindy är så rolig, nu har hon upptäckt fördelen med elmoppen, man kan hoppa upp och gratisåka en bit så man får pusta ut och vila sina små korta ben emellanåt. Sedan är det bara att forstätta promenaden med nya krafter. Det är också väldigt bra när hon är lös och jag ropar på henne för det kommer en bil eller en annan hund då kommer hon så fint och hoppar upp framför mina fötter. Förut tyckte hon det var lite läskigt att åka elmoppen men nu hoppar hon villigt upp.

Det kom förbi ett par "gamla" kompisar igår som vi inte träffat på evigheter, konstigt det är, vi bor ju så nära och har samma intressen... Ialla fall har de också byggt pool och ville ha lite tips. Vi skall över på middag till dem när grabbarna kommer hem från Västervik.

Igår var det ju halv storm här och Musse var inte på något ridhumör, så det blev en långpromenad istället.

Nu skall jag ut och njuta av solen som tittar fram och kolla lite på DN´s lördagskryss.


Kommentarer
Postat av: Nettan

Är sugen på lite korsordslösning, mys i solen och ett dopp med min svägerska, kan du fixa lite sol tack;-)



Kram SILen

2009-07-12 @ 09:52:40
URL: http://abvl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0