Åkersberga Sommarspel 2009

Idag skall Todd spela final i pojksingel 16 klassen i Åkersberga kl 16.30. Mot en släkting till Jarmo, från Robinson, som brukar vara med och titta.
 
Jag får hålla tummarna på annan ort, för Jeff har ridavslutning idag med grillning på Ridskolan. Jag har fixat en tipsrunda till eleverna, hoppas det inte regnar.

Idag har jag storhandlat på Willys till helgen, fick förstås tag i en ostyrbar kundvagn, åkte dessutom på koll, typiskt när man har kundvagnen överfull...

Linn var och justerade tandställningen igår så idag har hon så ont stackarn, tur att hon är ledig i två dagar.

Nu skall jag hämta pojkarna i skolan.

Kommentarer
Postat av: Carro!

Kämpa, kämpa! Vad du har många järn i elden, handla, fixa till lördag, ridläger, mm, mm..

Jag längtar som en galning till på lördag! Hoppas att vädret blir bättre, det blev ju bra igår helt plötsligt så man vet aldrig!



Krama stackars Linn från mig!

2009-06-04 @ 11:41:55
URL: http://crudis.blogg.se/crudisblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0