Glad !

Nu är jag glad, har fixat en trevlig grej som jag berättar om senare i veckan.

Idag har det varit ömsom sol ömsom spöregn. Vi har ialla fall lyckats få till "locket" till poolen som nu är tillklippt i rätt form och dimension.
Todd är framme i Båstad där det är sol och varmt. Man får nog flytta till Skåne om man vill ha sommar i det här landet... Hans första match är på tisdag.

Jeff har lekt med en kompis idag och Linn och jag muntrade upp oss (jag är ju redan glad?) med lite shopping i Täbban. När vi kom hem var Jeff hemma så vi tog en tur nästan allihop till klättebackarna, Linn cyklade, jag moppade, Jeff red på Kungen och hundarna sprang. Det blev en trevlig och effektiv motionsrunda. Jeff ville hem i tid så han inte missade filmen "Tillbaka till Framtiden II" som han tittar på nu.

Linn fixade middag, bakpotatis med kycklingröra, smaskens. Kenta är ute och fäller träd, Linn tittar på TVserier ute hos sig och jag sitter vid datorn. Hundarna ligger utslagna och sover efter "ridturen" och Jeff sitter klistrad vid filmen.

Ska gå ut och njuta snart, så här på årets ljusaste och längsta dag!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Härligt att vara glad:-) Och jag är inte alls nyfiken... nej då;-)

2009-06-21 @ 23:14:06
URL: http://abvl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0