Onsdag 10/6




Det blev lite sol igår eftermiddag när vi firade Linns sommarlov med jordgubbstårta, så vi kunde sitta utomhus. Senare på eftermiddagen skjutsade jag henne till Skärgårdsstad där hon hade avslutningsgrillning med kompisar från klassen. Hämtade henne på natten vid Åkersberga station.

Jeff åkte med en kompis hem efter skolan och sedan direkt till fotbollen där jag hämtade upp honom och kusinerna efter jag lämnat Linn. Kenta och brorsan med fru skulle på fotbollsföräldramöte.

Idag efter jobbet skall jag åka och titta på Todd som har tennismatch i Ellagård. Hämtar sedan Jeff, som skulle till en kompis en stund, på vägen hem. Om det inte störtregnar har vi tänkt oss en tur till Isjön, jag på elmoppe och Jeff på shetlandsponnyn.



Kommentarer
Postat av: Nettan

Nu får vi dansa soldans, för det här är pest.. eldar för att inte frysa:-(

2009-06-10 @ 19:19:29
URL: http://abvl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0