2009-03-26

Efter att ha lämnat killarna i skolan kvart i åtta drog jag direkt till Willys för att få matshoppingen ur  världen. Var hemma igen innan nio, så skönt. Efter uppackning blev det trio med bumba igen. Lika härligt idag, fast tyckte nog att solen var lite varmare på läställena. Idag hittade vi en myrstack som hade "vaknat", fick även för mig att jag såg två lärkor men det kan väl ändå inte stämma !? Åkrarna runt Angarn har invaderats av Canadagäss, det är så häftigt tycker jag. När jag kom hem gjorde jag klart stallet, Jeff har ju fotboll idag så det blir ingen ridning.

Igår var det lektion för Team JR igen, det fick göra roliga övningar i trav med cavaletti på böjt spår samt galopparbeten med konpassage. Såg jätteroligt ut och Rosse hade som vanligt Onknappen på. Jeff jobbade på bra med att få tillbaka honom och kontrollera att det blev rätt i galoppfattningara. Jag och Nettade härdade ut fast det var jättekallt för oss åskådare.

Imorgon skall vi åka till ett ridhus i närheten där det skall tränas hoppning inför Allsvenskan Div III, som börjar med sin första tävling den 4:e april i Haninge, det är en gemensam grej för alla som vill delta från klubben. Det skall bli skoj, det tycker Kungen också, han är pigg på allt.

Skall möta upp Linn idag vid 17 tiden då vi skall göra en del ärenden. Hade tänkt gå på bio också men vi väntar nog till nästa vecka och skall då se Marley and Me. Ni vet min födelsedagspresent från Linn skulle ju varit Valkyria men vi kom aldrig iväg, så nu ändrar vi till en annan film. Jag får hyra Valkyria när den kommer på DVD, jag gillar ju Tom Cruise skarpt som skådespelare.


Kommentarer
Postat av: Carro

Hallå!

Jag såg ditt meddelande först nu! Jag har väskan i mitt våld, tjihooo! Men tack härliga du iallafall, du är sååå härlig!

Jag råkade dubbelboka morgondagens middag hos Carin med Kick Off med jobbet...=/ Så vi kommer inte tyvärr, fan att allt ska krocka...=(

Hälsa alla! Kraaaaaaaaaam!!!

2009-03-26 @ 21:28:05
URL: http://crudis.blogg.se/crudisblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0