2009-03-31

Väldigt vårigt ute idag !

Jag körde Rosse igår när Jeff var på tennis, tog en härlig långrunda förbi Svista, Moa följde med. Tyckte Rosse var ännu bättre att köra idag, kanske skoningen... Todd hade både tennisträning och fotbollsträning så han var inte hemma förrän halv tio. Då åt han med god aptit ost & skinkpaj med tomatsallad som vi haft till middag. För övrigt var det städning och tvätt som gällde denna måndag. Samt några "taxi" turer framåter till Brottby ett par gånger. Segnade ner framför TVn vid sjutiden och kollade ett par tennismatcher från Masters i Miami.

Ikväll skall Team JR gå på galopplektion halv sju, sedan har ju Todd dubbel i SALK halv åtta, som jag tänkt mig att åka och kolla på. För övrigt är det jobb som gäller idag. Ha det bra i solen !

 

Over and out.


Kommentarer
Postat av: Marie

Åh, varje gång jag läser din blogg och du skriver om alla goda, hemlagade middagar och luncher du serverar så blir jag hungrig. Jag får prestationsångest inför träningshelgen vad jag ska kunna bjuda på som ens är ätbart för dig Tessan...

Ser fram emot att träffa er och hoppas att vi snart kan få till det. kram Marie

2009-03-31 @ 13:56:17
URL: http://www.kennelceciklas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0