2009-05-06

Förkyld!



Mindy fick följa med till jobbet idag, hon fick leka med Sally nästan hela dagen utom ett sovavbrott vid lunchtid på en timme. Hon tyckte det var lite jobbigt till slut tror jag, hoppade villigt in i bilen när vi skulle hem och sov helt utslagen här hemma ett par timmar efter att hon ätit upp morgonmaten som hon inte hann i morse.

Har varit med Jeff på ridlektionen i Angarn och tittat mellan snorattackern... Jane bjöd alla i ridgruppen på födelsedagskladdkaka efter lektionen, vilket var mycket uppskattat. När vi kom hem hade Kenta börjat med maten så det slapp jag idag.

Nu hänger regnmolnen tunga utanför fönstret och vi såg ett åskväder på avstånd när vi var i Angarn. Kommer väl snart..
Hästarna har fått börja vara ute till åttatiden nu på kvällarna, skönt för dem. Efter maten skall jag krypa ner i sängen och kolla lite TV, jag känner mig inte riktigt 100 med förkylningen. Kanske skall låna någon film av Linn :). Grabbarna skall kolla på Hammarby-Kalmar på Tvn där uppe.


Kommentarer
Postat av: Myran & Matte

Undrar om du har träningsvärk idag Mindy?

Tar på resurserna att busa en hel dag.

2009-05-07 @ 08:26:15
URL: http://www.myrancardigan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0