2009-05-21

Fick sovmorgon till sju idag, Mindy var trött, hon gick inte upp förrän hon hörde mig på väg ut.

Jeff, Linn och jag var och grillade med bror på Albyvägen igår, gott och trevligt. Kenta har fått två mastiga pass som tävlingsledare i Näsbypark både igår och idag från em fram till 21 men det brukar alltid vara förseningar så han kan inte åka hem förrän sista matchen blir klar.

På förmiddagen idag var jag duktig och bakade bullar som vi skall ha till dagens utflykt, samt grekiskt bondbröd. Fixade tacopiroger och sallad till lunch.

Jeff tog ett dopp och efter lunch blev det en siesta för mig.


Hela 20 grader i poolen nu !


The poolkeeper


Min fina Hägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0