Ponnygalopp 17/5

Denna dag blev det en 7:e plats för Team JR. Jättefint väder och pigga ponnyer och barn. Denna säsong är det många snabba duktiga ekipage som hittat till Täby Galopp vilket är roligt då segerplatserna inte är "givna"  på förhand. Rosse var som vanligt bland de snabbaste iväg i starten men dagens distans 400 m var inte hans för dagen. Jeff vann däremot priset för bäst gjorda ponny, fast denna gång hade vi inte alls lagt ner lika mycket jobb som förra gången för att tävla om det priset, men Rosse är ju en naturbegåvning, alltid snygg! Hovolja, ett par flätor med matchande snoddar till dressen samt att han var nyklippt för dagen.


Ninni Westerlund var dagens prisutdelare


Här kommer dom !


Framridning


Jane & Kevin


Kevin & Lilla Ross Man


Finaste hästen


Kommentarer
Postat av: Nettan

Fina bilder:-) Tack för en trevlig dag på Täby och körandet av Tottohäst.

Skyndar mig att 'tjuvar' bilden på Jane och Kevin till min blogg, hoppas det är ok?!



Kram SILen

2009-05-18 @ 13:36:47
URL: http://abvl.blogg.se/
Postat av: Nettan

Ja, jag såg det tidigare idag. Berättade för Jane som blev glad, kanske kan hon tävla Kevin hela hösten då:-)

2009-05-18 @ 18:42:52
URL: http://abvl.blogg.se/
Postat av: sofia

min kära granne ninni westerlund stor kompis till familjen underbar tjej :)

2009-06-14 @ 13:32:37
Postat av: Julia Kunkel

Jag är ju med på en galoppbild med Almnäs macarena <3

2012-09-26 @ 16:56:23
URL: http://galoppracing.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0