Fars Dag + lördagen 7/11

Som vanligt hade det glömts bort...
Får väl baka något smaskigt senare.

Grattis ialla fall till våra pappor, Otto & Bertil !

Kenta och Jeff är ute och röjer i växthuset. Teensen sov som vanligt länge. Jag gick och la mig igen efter fodring och hundpromenad och för en gång skull somnade jag om, till tio, skönt men får alltid panik när jag vaknar... Som tur var hade Jeff släppt ut pållarna.

Igår var Todd i Falun och spelade seriespel med herrlaget fån Näsbypark, det gick sådär, en vunnen match av sex, motståndarna ställde upp med sitt bästa lag. Ikväll är det match i Norrtälje för Todd.

Linn red med Jeff till galoppkursen så Musse fick gå ett par varv på banan, bra socialträning för honom. Rosse var hur pigg som helst men blev väldigt gnäggig efter sin kompis när Linn red hem.

Käkade middag vid halvfemtiden, kyckling, ris, sparris och hemgjord bea, fick ont i handleden av allt vispande så då kommer man alltid på varför man hellre köper den färdiga kalla såsen.

Linn och jag åkte till Willys och handlade, lördagsgodis stod på dagens lista bl a.

Jeff spelade i miniligan i Näsbypark på kvällen (tennis), bra träning inför matchspel. Alla grabbar kom hem efter åtta och då smaskades det godis i den gula villan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0