Elmoppetest

En syn för gudarna?

Tog elmoppen till Bror för jag ville se hur lång tid det tog samt hur mycket batteri den drog, att det sedan bjöds på en skvätt dricka var ju praktiskt för hemfärden...

Alltså på med Big Mama, Mindy, kylväska med grillmat, en 2 liters cola (som var väl omskakad när jag kom fram) och så en K-pist fastspänd bak...

Uppskattade färden att ta tjugo minuter genom skogarna, stämde rätt bra, stoppuret stannande på 22 minuter men då hade Mindy haft kisspaus på vägen. Jag har ingen aning om hur lång tid det tog hem... (men hemma är jag ju). Elmoppen hade minst halva batteriladdningen kvar såg jag i morse, så testet blev Väl Godkänd. Trevlig samvaro med grillning, spel, dricka, musik och kajakbygge? Skulle aldrig druckit av Nettans gamla Baileys!

Förresten K-pisten var av plast och en beställning från Jeff som redan var hos kusinerna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0