- Och som ett vårtecken, ger jag dig denna bild..


Tog denna bild på dagens lunchpromenad med hundarna !

Sista dagen i mars.
Jeff är i Romme hela dagen med skolan och åker slalom, härligt väder verkar dom ha.
Kenta är på Ornö och begraver en av sina kusiner..
Ikväll ska Todd och jag gå på Linns studentskiva, på Engelen i Gamla Stan.
Har varit duglig och spolat av bilen den värsta vintersmutsen med högtrycken, men tvätta
väntar jag med tills det blir varmare ute och man slipper frysa om händerna.
Jeff och Totto var på årets första "vanliga" ridlektion igår, det gick bra och de tog några skutt över ett
hinder. Team JR går på galopplektion på tisdagar nu så Kungen också ska få galoppträna lite,
han tyckte det var såå kul i tisdags.
Ska åka och handla i samband med att jag hämtar Todd från skolan, toapappret är slut, skitkul...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0