Äntligen !

Nu börjar mitt höga blodtryck äntligen ge med sig, det är fortfarande högt men från 180/120 förra veckan ligger det nu på 150/100. Nya prover om två veckor sedan läkarbesök igen en vecka efter det.


Idag är min bil på service, det har kommit ett otäckt skrapande också när bilen rullar, hoppas det inte är något allvarligt... Har en fin ny Yaris som lånebil idag, rolig att köra om man vill ha en mindre bil, alldelse ny är den.


Imorgon skall vi fira Melwin som fyller tre år, det skall bli kul att träffa honom, det var ett tag sedan nu.


Lite ledsen i ögat är jag, för mammas bästa kompis och min äldsta hästmentor har somnat in i sitt hem, kom ganska oväntat. Mor och Far var ute och åt lunch med henne förra veckan, men det måste ju vara det bästa att få slippa sjukhus och långvariga krämpor, bara få dö hemma i sin säng.



Åsa, vila i frid din krutgumma
och hälsa till Macke och Ojdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0