Höstlov

I måndags var det hoppträning, denna gång med Rosse han, tyckte det var såå kul! Jeff har börjat hoppträna på måndagar nere på Körlinge Gård, de har fått så fin ridbana och ridhus där nu. Lite skillnad mot när jag hade mina hästar där, men det är ju typ 100 år sedan.

Igår var vi på bio och kollade på Tintin, den var bra, men jag tyckte det var lite jobbigt med 3D.

Idag har jag tagit bort stygnen från min knäoperation, det har läkt fint och ser bra ut. Lite värre är det med mitt blodtryck som är för högt, har fått lämna blod till en massa prover samt hämtat ut blodtrycksmedicin. Nästa vecka skall jag till läkaren igen för att kolla om det gått ner och förhoppningsvis få svar på proverna.

Nu kurrar det i magen så jag ska laga lunch.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0