Julafton om tre månader..

Är fortfarande utan mobiltelefon.

Vaknade med en varing om migrän på G.. fast det är sol !?

Igår var det Ragnaträning för Jeff och Totto (hoppning) mycket läskiga hinder tyckte Totto, både vattenmattor och mur. Imorgon är det ju SM på Täby Galopp, löpen börjar kl 14.00, det skall bli spännande.

Jeff och Rosse ska vara med i globen även i år, men det är sista gången för familjen Åkesson, kommer kännas konstigt då vi varit med sedan år 2000 med uppehåll på två år då Jeff skulle "växa i rocken".

Har äntligen fått en operationstid för mitt knä, det blir i mitten av oktober. Få se hur rörlig jag blir efter den.. Ska skicka in min elmoppe på service i god tid före så jag har den tillbaka då, tror att hjullagret fram håller på att skära ihop.

Igår hände något roligt, Linn fick ett heltidsjobb med start 1:a november. Äntligen, hon har ju haft det kämpigt med flera månader utan slantar. Grattis Liten !

I dag har dom lovat sol och lite varmare, hoppas det fortsätter lika bra som det börjat !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0