2012-10-19

Idag är det redan en månad sedan vi var och hälsade på Carro och lilla Milou. Har sedan dess varit sjuk med hosta och förkylning, ett segt virus som aldrig verkar ge sig. Jag blev nog smittad av Todd som var sjuk i början av september. Nu har jag fått en hisklig värk i tänderna men i måndags var jag hos tandis och har i alla fall inga hål.

Idag var jag till Enköping t o r för att köpa Horse Hage (hösilage) till hästarna. Sedan fick Kenta "nöjet" att lasta av här hemma. På eftermiddagen var jag på Stall Lilla Rörby för att titta på när "mitt" lag, tränade hoppning inför finalen Allsvenskan den tredje november.

Tittar på Xfactory för första gången med ett glas Rioja. Linn är hos Fredrik, Todd jobbar, Jeff spelar Xbox och Kenta kollar tennis på sin dator...


Kommentarer
Postat av: Carro

Heeeeej!
Fasen vad trist att vara risig så länge!
Men när ni e friska igen så ses vi tycker jag!
Kraaaaaam!!!

2012-10-22 @ 21:44:15
URL: http://crudis.blogg.se/crudisblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0